Je to tak, třebas je to k nevíře, ale máme, co jsme nechtěli. Teda - my ne, oni jo, a co naděláme.
Ne snad že by mě přímo inspiroval takzvaný komik Kozub, ale nějak se to sešlo, že jsem si to uvědomil.
Tak zaprvé: sleduju recenze na internetu a řídím se jimi. Ne, prosímvás, ne doslova! Nemáte mě, doufám, za idiota. Samozřejmě že je to jen vodítko a nějaký ukazatel, který nemůžete brát jako zjevenou pravdu. Já se s váma podělím o svůj postup.
Teď oči napni a mozek zapni, přichází moudro...
Vezměme jako modelový příklad, řekněme, Booking.com. Booking má hodnocení od 1 do 10 hvězdiček. Když jdu hledat hotel a chci být spokojen - a to já chci být, protože nejezdím do hotelů proto, abych byl nespokojen - tak se logicky dívám na hodnocení.
Tento článek je pouze pro předplatitele
Předplaťte si nebo se přihlaste
Cena od 50 CZK měsíčně
Koupit přístup k tomuto příspěvku za 19 CZKNe, přátelé, tady žádný otevřený text není.
Je to tak, třebas je to k nevíře, ale máme, co jsme nechtěli. Teda - my ne, oni jo, a co naděláme.
Ne snad že by mě přímo inspiroval takzvaný komik Kozub, ale nějak se to sešlo, že jsem si to uvědomil.
Tak zaprvé: sleduju recenze na internetu a řídím se jimi. Ne, prosímvás, ne doslova! Nemáte mě, doufám, za idiota. Samozřejmě že je to jen vodítko a nějaký ukazatel, který nemůžete brát jako zjevenou pravdu. Já se s váma podělím o svůj postup.